سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی نرده های پلیمری چیست ؟

در این مقاله سعی داریم شما را با محصولات شرکت صنایع نرده مهدیس آشنا کنیم . این شرکت اولین تولید کننده نرده پلیمری مسباشد . و قصد داریم به ویژگی های نرده پلیمری بپردازیم . این نوع نرده از لاکچری ترین و زیباترین نرده موجود در بازار میباشد . 

ویژگی نرده های طرح چوب : 

کیفیت ساخت : 

این نوع نرده از کیفیت بسیار بالا تحت استاندار های صنعتی ساخته شده اند. کیفیت (ABS) و فرایند تولید تاثیر در مقاومت و دوام بسیار بالایی در این نوع نرده وجود دارد . که به وسیله injection به صورت انبوه تولید انجام می گردد. 


مقاوم در برابر عوامل محیطی :

نرده پلیمری مقاوم بسیار بالایی در برابر بارش برف و باران دارند . در برابر رطوبت مقاوم هستند . ضدآب بودن آن است که با انتخاب این نوع نرده شما از بابت خطر پوسیدگی نرده در مجاورت برف و باران آسوده خاطر خواهید بود .

  

استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه :

این نوع نرده از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند. در مقابل ضربه مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان میدهند. و به راحتی چوب در برابر ضربه نمیشکنند. استفاده نرده چوبی در برابر آفت زدن چوب است . ضدموریانه و سایر حشرات موذی مانند مورچه و سوسک کاملا مقاوم هستند. 

 

نصب و نگهداری آسان :

نرده پلیمری به صورت بسته بندی کاملا محکم رنگ شده و کارتن شده برای مشتریان ارسال میشوند. برای نصب این نوع نرده نیاز به مهارت ویژه ای نخواهد داشت و با پیروی از دستور العمل میتوانید به راحتی آن را نصب نمایید. 

 

طرح و رنگ : 

نرده های پلیمری و طرح چوب در 9 طرح و رنگ بندی دلخواهی میتوان تولید نمود و محدویت رنگی ندارد. و صرفا مانند نرده چوبی نیست که محدود به چند رنگ باشد. در رنگ بندی دلخواه میتوان تولید شود رنگ را بامحیط و استایل شما میتوان سازگار کرد. 


هزینه و گارانتی :

این نوع نرده از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از پایه های چوبی میباشد . علاوه بر آن دیگر با هزینه پرداخت نمیشود جهت خدمات رنگ هست . محصولات طرح چوب صنایع نرده مهدیس کیفیت بسیار بالایی دارند. و یک سال گارانتی ارائه میدهند. این امر نشان اعتماد سازنده به کیفیت محصولات است . 

سخن آخر :

برای راهنمایی خرید نرده های پلیمری میتوانید با شماره تماس 09123241074 کارشناسان فروش شرکت مهدیس در ارتباط باشید. و مشاوره رایگان جهت خرید و انتخاب نرده داشته باشید.