سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده چیست ؟ با انواع نرده موجود در بازار آشنا شویم ؟

نرده به عنوان جان پناه نقش بسیار بالای در حفاظت از جان افراد ایفا می کند . این محصول که در انواع جنس های مختلف تولید می شود . علاوه بر ایمنی به زیباسازی و ارتقاء جلوه بصری ساختمان ها نیز کمک می کند . نرده ها در محیط های مختلفی همچون راه پله ، تراس ها ، بالکن ها ، و بخشی های گوناگون ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان سازه ها دکوراتیو می توانند به شکوه و جذابیت معماری یک بنا می افزایند انواع نرده ها از نظر کاربرد و جنس متنوع بوده و هر کدام با توجه به نیاز و سبک طراحی می توانید انتخاب مناسبی برای ساختمان ها باشند .

قیمت نرده :

 قیمت نرده به انواع آن بستگی دارد نرده چوبی و شیشه ای  قیمت متفاوتی دارند و بستگی به نوع شیشه و چوب مورد استفاده آنها قیمت گذاری می شوند . اندازه و مقداری که برای راه پله ، تراس ، بالکن بر روی قیمت تاثیر گذار است .  نرده آلومنیومی به دلیل سبکی وزن و مقاومت بالا قیمت مناسبی  دارند .  

انواع نرده : 

همانطور که در بالا  نیز بیان شده نرده انواع مختلفی دارند . که هر کدام و ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی دارند برخی از انواع نرده عبارتند از : 

 

نرده آهنی : 

این نرده ها به دلیل استحکام بالا و دوام بسیار بالایی که دارند بسیار محبوبهیتند و آن ها معمولا با پوشش ضد زنگ و رنگ ها مفوم ارئه می شوند .

نرده فولادی : 

فولاد به دلیل مقاومت فوق العاده در برابر فشار و ضربه دارند . به همین خاطر گزینه بسیار مناسب برای محافظت از ساختمان ها است . این نوع نرده ها اغلب با پوشش های گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده می شود .

نرده آلومنیومی : 

این نوع نرده ها سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی و نیازمند به نگهداری کم تری هستند .

نرده های چوبی : 

نرده چوبی از جنس های مختلف : چوب روس ، گردو ، راش ، بلوط  شده ساخته می شوند . این مدل نرده هال با ایجاد کردن حس طبیعی و گرم سبب زیبایی منازل دوبلکس میشوند . 

نرده شیشه ای : 

نرده شیشه ای مقاوم و ایمنی مانند شیشه ای لمینت و یا سکوریت ساخته می شوند . نرده شیشه ای به دلیل شفافیت و طراحی مدرن در فضا های داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده میشوند . میدان دید وسیع را فراهم می کند . 

نرده طرح چوب ( پلیمری ) : 

نرده های طرح چوب از مواد ABS که یک نوع مواد پلاستیک بالا ساخته شده اند . دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت هوا و بارش برف و باران هستند . مقاوم در برابر حشرات موذی و موریانه ،برای تولید این نوع نرده نیاز به قطع درختان و آسیب به محیط زیست نمی باشد .  تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند . گزینه مناسب برای دکوراسیون داخلی میباشد . قابل اجرا در فضا های باز مانند تراس و بالکن منازل هستند . 

سخن آخر : 

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت وجود نرده و انواع نرده موجود در بازار آشنا کردیم . شرکت صنایع  نرده مهدیس اولین تولید کننده نرده طرح چوب در کشور میباشد . برای مشاوره خرید میتوانید یا شماره تماس 09123241074 با کارشناس فروش در تماس باشید .