سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه ویژگی در خرید و انتخاب نرده چوبی اهمیت دارد؟

یکی از انواع نرده های موجود در بازار هستند. که در منازل ، ویلایی ، مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. نرده چوبی جزو لوکس ترین نرده ها به شمار می روند . اغلب به عنوان نرده ی راه پله  در خانه های دوبلکس به کار می روند. نرده چوبی هرگز قدیمی نمی شوند. و از مد نمی افتند. به همین دلیل می توانید تا مدت ها از این نرده ها بهره مند شوید. نرده های چوبی با توجه به محل نصب انواع مختلفی دارند . شما می توانید در هنگام خرید نرده چوبی به کیفیت و جنس چوب توجه نمایید. و باتوجه به بودجه خود انتخاب نمایید. 

ویژگی مهم در انتخاب چوب نرده چوبی : 

کیفیت چوب : 

کیفیت چوب از مهم ترین مواردی است . که باید در هنگام خرید به آن توجه نماییم . چرا که چوب متریالی حساس در برابر رطوبت می باشد. هر چه کیفیت چوب انتخابی بهتر و مرغوب تر باشد . احتمال پوسیدگی کمتر می شود . نرده چوبی دوام بالاتری خواهند داشت . و به هیچ عنوان دچار پوسیدیگی نمی شود.

جنس چوب :  

با انتخاب یک چوب با کیفیت برای نرده های چوبی که مقاوم در برابر پوسیدگی باشد . می توانید تا سالیان سال خرید خود را تضمین کنید. ویژگی مهم نرده چوبی مدرن تناسب بین طرح و رنگ نرده با محیط است . 

رنگ چوب : 

بهتر است رنگ نرده چوبی را متنایب با فضایی راه پله چوبی ، کمی تیره تر و روشن تر انتخاب کنید . بدین ترتیب زیبایی راه پله دوبلکس شما دو چندان می شود .

قیمت نرده چوبی : 

طرح و نوع چوب دو عامل بسیار مهم در تغیین قیمت نرده چوبی می باشد . 

طرح چوب : 

معمولا برای نرده های داخل ساختمان و راه پله های دوبلکس از طراحی دقیق تر با ظرافت بیشتری استفاده میشود. تا نرده های خارج ساختمان چرا که نرده های خارج ساختمان هم بیشتر در معرض توجه هستند. استفاده بیشتری هنگام تردد از آنها می شود. 

کاربرد نرده چوبی : 

محل نصب نرده های با جنس چوب بسیار مهم می باشد. چرا که نرده ای برای راه پله و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با نرده چوبی بالکن از لحاظ جنس و قیمت متفاوت خواهد بود . و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد. که نرده های مناسب برای داخل ساختمان را در خارج ساختمان استفاده کرد. 

سخن آخر : 

در این مقاله سعی کردیم . شما را با ویژگی مهم در خرید و انتخاب نرده چوبی آشنا کنیم . شرکت صنایع نرده مهدیس برای مشاوره و خرید نرده همراه شما می باشد . برای مشاوره میتوانید از طریق شماره تماس 09123241074 با ما همراه باشید .